Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Trendis superhrdinské momenty roku 2020

Kategória: ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Autor: Jozef Chlebek

Publikované: 16. 12. 2020

Tento rok pripomínal jazdu na kolotoči, ktorý sa krútil tak rýchlo, že sme sa báli, či nás nevyhodí zo sedadiel.

Naše poobhliadnutie za dosluhujúcim rokom je v ostrom kontraste so strachom o zdravie, zákazmi a obmedzeniami. Úprimne, máme za sebou fantastický rok. Prečítajte si krátky zostrih najlepších momentov roku 2020: 

Spolupráca s GERM

Germ je srdcovka. Keď nás začiatkom leta na spoluprácu oslovili dvaja nadšenci, okamžite si nás získali. Mali super zariadenie na dezinfekciu vzduchu a povrchov, vlastné patenty, kopec pokrokových nápadov a názov, ktorým si neboli istí. Prvou úlohou bolo zadefinovať tvár firmy, teda logo, farby a jednoznačne identifikovateľný dizajn. Za pochodu riešime web, sociálne siete a Google reklamy. Tvoríme videá aj listy ministrom, tak, aby sa klient mohol plne sústrediť na svoju prácu. Sú pre nás veľkou inšpiráciou, Snažia sa svet urobiť bezpečnejším miestom, preto aj napriek scvrknutému rozpočtu (pri začínajúcich firmách bežný jav) patria k najlepším momentom tohto roku. 

 

Príležitosť od Wüstenrot

Wüstenrot netreba špeciálne predstavovať. Tu sme si vyskúšali, ako chutí spolupráca s veľkým a stabilným klientom. Vďaka Lukášovi Bertókovi (riaditeľ Úseku marketingu a komunikácie) chutí kreatívne fantasticky. Jeho neformálny a ľudský spôsob komunikácie vniesol do práce potrebnú pohodu a hravosť. S Wüstenrotom sa každý z nás niečo nové naučil, posunul hranicu toho, čo vo svojej oblasti zvládne. Zároveň je to pre nás záväzok do ďalšieho roka, musíme dokázať, že v roku 2021 budeme ešte lepší ako v tomto roku. 

 

Naše zlatíčka

To sú tí, s ktorými máme už niečo odžité a odfakturované. Spája nás nielen práca, ale aj priateľstvá. Sú medzi nimi malí i väčší hráči na trhu a spolupráca funguje ako švajčiarske hodinky. Bez týchto klientov by Trendis nebol tam, kde je. O zlatíčkach a iných typoch klientov si prečítajte náš článok Klientológia

 

Interný tím

Zase sme narástli. Vždy sme chceli mať stabilný interný tím a tento rok sme sa ešte viac priblížili k cieľu. Pribudli grafici a copywriterka. Vďaka nim môžeme našim klientom ponúknuť služby, na ktoré sme ešte pred rokom nemali kapacity. Personálny rast firmy je veľmi silný moment.

 

Čo zaujímavé sa udialo v tíme?

Július, senior grafik

Najviac sa mi podarila kampaň na PZP pre Wüstenrot. Dosť som tu využil 3D grafiku a s výsledkom som naozaj spokojný. 

 

Tomáš, majiteľ a senior designer

Celkovo práca pre klienta GERM. Od úvodných ideí k tomuto stavu sa urobilo kus dobrej práce. 

 

Jozef, majiteľ a web specialist

Som rád, že sme to ukočírovali spoluprácu s Wüstenrot. A samozrejme, mám radosť z nás ako z firmy, kam sme sa posunuli. 

 

Vladko, junior grafik

Páčila sa mi práca na projekte Pínia. Výsledok je čistý, moderný. 

 

Veronika, senior copywriter

Páčilo sa mi pracovať na témach, o ktorých som predtým nemala ani tušenia. Urológia, rázová vlna, ozón, germicídne žiarenie a podomietkové boxy. Moje srdcovky sú Profirol, Klinika Zdravia a Germ. 

 

Aký bol rok 2020 pre vaše podnikanie? Dajte nám o sebe vedieť. Možno budete takto o rok našou najväčšou inšpiráciou práce vy. 

Potrebujete pomôcť? Kontaktujte nás.

Ďakujeme za správu