Trendis superhrdinské momenty roku 2020
Kategória: ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Autor: Jozef Chlebek
Publikované: 16. 12. 2020
Tento rok pripomínal jazdu na kolotoči, ktorý sa krútil tak rýchlo, že sme sa báli, či nás nevyhodí zo sedadiel.
Naše poobhliadnutie za dosluhujúcim rokom je v ostrom kontraste so strachom o zdravie, zákazmi a obmedzeniami. Úprimne, máme za sebou fantastický rok. Prečítajte si krátky zostrih najlepších momentov roku 2020:
Spolupráca s GERM
Germ je srdcovka. Keď nás začiatkom leta na spoluprácu oslovili dvaja nadšenci, okamžite si nás získali. Mali super zariadenie na dezinfekciu vzduchu a povrchov, vlastné patenty, kopec pokrokových nápadov a názov, ktorým si neboli istí. Prvou úlohou bolo zadefinovať tvár firmy, teda logo, farby a jednoznačne identifikovateľný dizajn. Za pochodu riešime web, sociálne siete a Google reklamy. Tvoríme videá aj listy ministrom, tak, aby sa klient mohol plne sústrediť na svoju prácu. Sú pre nás veľkou inšpiráciou, Snažia sa svet urobiť bezpečnejším miestom, preto aj napriek scvrknutému rozpočtu (pri začínajúcich firmách bežný jav) patria k najlepším momentom tohto roku.
Príležitosť od Wüstenrot
Wüstenrot netreba špeciálne predstavovať. Tu sme si vyskúšali, ako chutí spolupráca s veľkým a stabilným klientom. Vďaka Lukášovi Bertókovi (riaditeľ Úseku marketingu a komunikácie) chutí kreatívne fantasticky. Jeho neformálny a ľudský spôsob komunikácie vniesol do práce potrebnú pohodu a hravosť. S Wüstenrotom sa každý z nás niečo nové naučil, posunul hranicu toho, čo vo svojej oblasti zvládne. Zároveň je to pre nás záväzok do ďalšieho roka, musíme dokázať, že v roku 2021 budeme ešte lepší ako v tomto roku.
Naše zlatíčka
To sú tí, s ktorými máme už niečo odžité a odfakturované. Spája nás nielen práca, ale aj priateľstvá. Sú medzi nimi malí i väčší hráči na trhu a spolupráca funguje ako švajčiarske hodinky. Bez týchto klientov by Trendis nebol tam, kde je. O zlatíčkach a iných typoch klientov si prečítajte náš článok Klientológia.
Interný tím
Zase sme narástli. Vždy sme chceli mať stabilný interný tím a tento rok sme sa ešte viac priblížili k cieľu. Pribudli grafici a copywriterka. Vďaka nim môžeme našim klientom ponúknuť služby, na ktoré sme ešte pred rokom nemali kapacity. Personálny rast firmy je veľmi silný moment.
Čo zaujímavé sa udialo v tíme?
Július, senior grafik
Najviac sa mi podarila kampaň na PZP pre Wüstenrot. Dosť som tu využil 3D grafiku a s výsledkom som naozaj spokojný.
Tomáš, majiteľ a senior designer
Celkovo práca pre klienta GERM. Od úvodných ideí k tomuto stavu sa urobilo kus dobrej práce.
Jozef, majiteľ a web specialist
Som rád, že sme to ukočírovali spoluprácu s Wüstenrot. A samozrejme, mám radosť z nás ako z firmy, kam sme sa posunuli.
Vladko, junior grafik
Páčila sa mi práca na projekte Pínia. Výsledok je čistý, moderný.
Veronika, senior copywriter
Páčilo sa mi pracovať na témach, o ktorých som predtým nemala ani tušenia. Urológia, rázová vlna, ozón, germicídne žiarenie a podomietkové boxy. Moje srdcovky sú Profirol, Klinika Zdravia a Germ.
Aký bol rok 2020 pre vaše podnikanie? Dajte nám o sebe vedieť. Možno budete takto o rok našou najväčšou inšpiráciou práce vy.