SOCIÁLNE SIETE
Ako vytvoriť stratégiu na sociálne siete: Krok za krokom k úspechu
Efektívna stratégia na sociálne siete je kľúčom k úspechu v digitálnom svete. Naučte sa ju vytvoriť krok za krokom.
SOCIÁLNE SIETE
Efektívna stratégia na sociálne siete je kľúčom k úspechu v digitálnom svete. Naučte sa ju vytvoriť krok za krokom.
MARKETING
Začiatky podnikania sú vzrušujúce, no marketing môže byť náročný. Tento článok vám ukáže, ako zvládnuť základné princípy marketingu a úspešne ich aplikovať v praxi.
BRANDING
Odlíšte sa od konkurencie a vytvorte vizuál, ktorý si každý zapamätá! Objavte kľúč k silnej a nezameniteľnej identite vašej značky.
SOCIÁLNE SIETE
Nie je to len pridávanie príspevkov online. Za každým pútavým príspevkom, virálnym videom alebo úspešnou kampaňou sa skrýva množstvo práce, kreativity a strategického plánovania.
SOCIÁLNE SIETE
V dnešnom digitálnom svete je prítomnosť na sociálnych sieťach viac než len trend. Budovanie mena značky, oslovenie nových zákazníkov či udržiavanie kontaktu s existujúcimi zákazníkmi. To je len niekoľko z množstva benefitov, ktoré značkám prinášajú sociálne siete.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Vo svojom odbore môžete byť najšikovnejší na svete, no ak sa neprispôsobíte trhu, bude vaša životnosť krátka. To, že tento rok oslavujeme 10. výročie dokazuje, že sme to zvládli. Takto sa Trendis v priebehu 10 rokov vyvinul z partie freelancerov po kreatívnu agentúru.
BRANDING
Korporátna identita napovedá o hodnotách spoločnosti. Ľudia prirodzene spájajú určité atribúty s osobou alebo vecou. Dokážu tak značku identifikovať, vytvoriť si k nej vzťah a odlíšiť ju od konkurencie. Poďme sa pozrieť na to, prečo je korporátna identita dôležitá.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Trendis má novú posilu - produkčnú agentúru Lightwell. Pod hlavičkou Lightwell vznikajú kreatívne videá, animácie, reklamné spoty a fotografie. Nech sa páči, zoznámte sa s mladším súrodencom Trendisu.
ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY
Bola to výzva. Chceli sme vytvoriť niečo, čo prinesie zrozumiteľné posolstvo, bude dobre vyzerať a z marketingového hľadiska naplní ciele klienta.
ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY
Keď nám klient predstavil projekt rezidenčného bývania, vedeli sme, že to bude veľké. Lebo keď je produkt sám o sebe výnimočný, s vizuálom a komunikáciou nesmiete spraviť krok vedľa.
Marketing
Rozhodli ste sa aj vy pustiť do tvorby kvalitného video obsahu? V prípade, že to bude vaše „tenkrát poprvé” a zišiel by sa vám nejaký ten plánik ako na to, ste na správnom mieste. V rámci našej blogovej série s názvom VIDEOLÓGIA vás v dnešnej časti krok za krokom prevedieme produkciou video conte...
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Homeoffice preverí sebadisciplínu a schopnosť tráviť čas sám so sebou každého makača. My sme (nie len na území Trendisu) zaznamenali celkovo sedem typov zvládačov homeofficu. Netvrdíme, že naša typológia je úplne bezúhonná, ale nie je určená pre publikovanie v odborných vedeckých časopisoch, tak ...
Úspešné príbehy
Baví nás rozprávať príbehy klientov tak, aby bolo jasné, že sú skvelí. Dnes vám radi rozpovieme mimoriadne úspešný príbeh o firme Profirol. Text je popretkávaný myšlienkami zakladateľa firmy, Andreja Lehotu.
Marketing
Zaradiť videá do komunikácie vašej značky je skvelý nápad! A viete, čo je ešte lepší nápad? Neskočiť do toho po hlave. Tak, ako textová či obrázková forma obsahu, aj tá videová potrebuje poriadnu prípravu na to, aby ste ju následne mohli odpáliť vo veľkom. Aby ste však zbytočne netápali, rozhodli...
Branding
Logo po vizuálnej stránke reprezentuje vaše podnikanie, hovorí o tom, kto ste a čo robíte. Tak, ako kráča s dobou váš biznis, malo by sa meniť aj logo. Aj tie najobľúbenejšie značky pravidelne redizajnujú a vedia prečo. Veľa majiteľov firiem má pred zmenou vizuálnej identity rešpekt, pretože to p...
Online predaj
Aj doteraz striktne kamenné predajne budujú e-shopy, aby svoj biznis v čase zatvorených prevádzok udržali pri živote. Žijeme v online dobe.
Marketing
Video v biznise funguje. A dobré video dokonca prináša výsledky, ktoré by ste sa márne snažili nahrabať len za pomoci nudných statických obrázkov alebo suchého textu. Neveríte? Uveríte! Pripravili sme si pre vás blogovú sériu s názvom VIDEOLÓGIA, v ktorej vám ukážeme, prečo video hýbe marketingov...
Marketing
Milí naši zákazníci, priznávame, že sa niekedy na stretnutiach opustíme a strieľame pojmy, ktoré zákonite nemusíte poznať. My vám rozumieme.
Marketing
Vifonka, pentelka či botasky. Víťazstvo marketingu je, ak dá značka názov konkrétnemu produktu.
Marketing
Pantone farba roka, vzorkovník Pantone alebo jednoducho „pantonka” sú pojmy, ktoré pozná každý, kto sa už obšmietal okolo potlače a dizajnu.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Rok 2020 bol pre Trendis ohromný. Veľa ľudí sme spoznali, veľa sme sa naučili a urobili sme veľa práce. To všetko ovplyvnilo plány do roku 2021.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Zháňate na poslednú chvíľu darček na Vianoce? Máme pre vás niekoľko tipov, ako vyrobiť darček z toho, čo máte pravdepodobne doma.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Tento rok pripomínal jazdu na kolotoči, ktorý sa krútil tak rýchlo, že sme sa báli, či nás nevyhodí zo sedadiel.
MARKETING
December je tých pár dní v roku, ktoré sa rýchlosťou blikajúcich výkladov premenia na nejasnú šmuhu z nakupovania darčekov, punču a blížiaceho sa voľna.
ZO ŽIVOTA AGENTÚRY
Podnikateľské príbehy sú zriedka priamočiare. Ako sa malá firma z Čadce dostane k veľkým klientom a ako sa dá posunúť od lepenia výkladov k tvoreniu firemnej identity? Prečítaj si, ako sa to podarilo nám.
Marketing
Už onedlho na nás z každého výkladu a e-shopu začnú kričať magické slová Black Friday. Kde sa toto slovné spojenie vzalo a čo vlastne znamená?
AGENTÚRA VS. KLIENT
Našli ste sa v tomto nadpise? Tlieskame správnemu rozhodnutiu. Že sme sa v tom Trendise už celkom zbláznili? Vôbec nie. Kombinácia interného marketéra a agentúry posunie vaše marketingové aktivity na nový level. Sme ako dva kúsky skladačky, teda ak sú správne otočené.
MARKETING
Človek pracujúci v oblasti marketingu vie, že mať prehľad o dianí vo svete a vidieť za oponu je nesmierne dôležité. Bez analýz, grafov a štatistík sa dnes už poriadny marketér nepohne. Ak hľadáte jednoduchý online nástroj, ktorý vám zdarma prezradí ČO, KDE a KOĽKO ľudí vyhľadáva, vyskúšajte Googl...
Tvorba obsahu
Fotka je asi najvýraznejší vizuálny prvok v marketingu, ktorý produkt odkomunikuje lepšie, ako pol stranový elaborát. Nad produktovou fotkou je dobré zamýšľať sa ešte pred tým, ako začnete plánovať vyšperkovanú reklamnú kampaň.
ONLINE PREDAJ
V predchádzajúcom článku sme si predstavili najčastejšie využívané formy prezentácie e-shopu. Bavili sme sa o Facebooku, Instagrame, Googli. Poďme sa spolu hlbšie pozrieť do marketingovej digitálnej džungle a možno objavíte ďalšie možnosti prezentácie, ktoré boli pre vás až do toho momentu skryté.
MARKETING
Veľa z vás už určite počulo o sociálnej sieti s názvom TikTok, ktorú si zamilovali ľudia po celom svete. Svojich fanúšikov si našla najmä medzi mladými a jej obľúbenosť sa začína prejavovať aj medzi slovenskými a českými tínedžermi. A to môže znamenať len jediné. Práve teraz je ten správny čas vy...
ONLINE PREDAJ
Koronavírus presvedčil aj tých najväčších skeptikov, že je čas na predaj cez e-shop. Nie je to jadrová fyzika a ak sa vám ho už podarilo spojazdniť, super, tešíme sa. Je to prvý krok.
BRANDING
S mnohými značkami sa stretávate na dennodennej báze a máte pocit, že ich dokonale poznáte. Ale zamysleli ste sa niekedy nad tým, či ich dokážete z pamäti nakresliť? Touto myšlienkou sa zaoberali aj marketéri v Anglicku a USA. A to, na čo prišli, vám môže pomôcť pri vytváraní vášho vlastného bra...
ONLINE PREDAJ
Vlastníte maličký obchodík alebo už pár rokov prevádzkujete reštauráciu, ktorá si našla svojich fanúšikov? V tom prípade nám určite dáte za pravdu, že „korona obdobie”, a aj to po ňom, poriadne zamávalo takmer každým biznisom. Nedarí sa vám v offline? Nevzdávajte to a preklopte ho do online sveta!
TVORBA OBSAHU
Koronavírus sa na nás valí z každej strany. Stal sa horúcou témou komunikácie mnohých značiek, a to je dobre! Každý kvalitný brand musí vedieť reagovať na aktuálnu celospoločenskú situáciu. Radi by ste tému „korony” uchopili aj vy, no neviete ako? Pozrite si naše tipy, ktoré vám zaručene pomôžu.
Zo života agentúry
V Trendise máme radi klientov. Pripravujeme pre nich komunikáciu na mieru, aby sa im dobre darilo. Za roky agentúrnej práce sme sa vypracovali nie len v marketingu, ale aj v internom odbore, klientológii. Aké typy klientov stretávame?
Branding
Korona nekorona, žiť sa musí. Možno v tejto chvíli počítate straty, no jedného dňa toto temno skončí a život pôjde ďalej. A pravdepodobne aj váš biznis. Vnímajte aktuálnu situáciu ako príležitosť na zlepšenie všetkého, na čo doteraz nebol čas. Prinášame vám niekoľko tipov, ako byť po korone o kro...
Zo života agentúry
Koronavírus sa neúprosne vkradol do každodenného života. Chránime seba a svoje okolie a z obľúbených kancelárii presúvame prácu do svojich domovov. Ako zvládnuť takúto krízu a ako efektívne riadiť ľudí na diaľku sme sa pýtali našej leadership kaučky a konzultantky Vladimíry Neuschlovej.
Zo života agentúry
Realizácia projektu s našou agentúrou si vyžaduje viacero krokov od počiatočného stretnutia až po odovzdanie projektu. Ideálnym výsledkom by mala byť win-win spolupráca, teda spokojné by mali byť obidve strany. Či už potrebujete pomôcť s novou firemnou identitou, webovými stránkami, alebo marketi...
Zo života agentúry
Viete, čo je super na agentúre? Každý v nej robí to, čo vie robiť najlepšie a pracuje na sebe, aby to vedel robiť ešte lepšie. Potom to spolu poskladajú a výsledok je kvalitný marketing. Poďte sa pozrieť, na akých pozíciách pracujú ľudia v Trendise a čo pre vás robia.
Agentúra vs. Klient
Pracujete na novom projekte a neviete sa rozhodnúť, či na spoluprácu osloviť agentúru alebo freelancera? Prečítajte si článok, v ktorom vám odhalíme plusy aj mínusy oboch možností. Prezradíme vám aj to, kedy sa oplatí siahnuť po agentúre a kedy vám bude stačiť pomoc freelancera.
AGENTÚRA VS. KLIENT
Plánujete využiť služby reklamnej agentúry, no neviete, na akú sa obrátiť? Agentúry je možné členiť na základe viacerých faktorov a ich konkrétneho zamerania či špecializácie. V nasledujúcom článku vám predstavíme dva základné typy agentúr.