G&F
Aj montáže môžu byť coolČo si predstavíte pri montážnych prácach? My si predstavíme firmu G&F, pre ktorú sme pripravovali novú firemnú identitu. Naším cieľom bolo opustiť nudné stereotypy a zároveň reflektovať predmet podnikania klienta tak, aby bol ľahko identifikovateľný, zapamätateľný a originálny.
Čo na to poviete?
Čo sme robili
ROK
2018
Služby
Firemná identita, Responzívna webstránka, Kreatíva
DRUH
Branding, Tvorba webu, Grafický dizajn



Ideamaking
Logo G&F tvoria iniciály priezvisk majiteľov firmy. Nosný symbol – šípka znázorňujúca opakovateľnosť – sa ukrýva v písmene G. Firma je aktívna vo sfére automobilového a strojárenského priemyslu, zaoberá sa montážou, skladaním a výstavbou zariadení, mechanickými a elektrickými inštalačnými prácami, čo vyžaduje dlhoročnú prax, profesionálnu rutinu, ale aj schopnosť adaptovať sa na nové podmienky. Kruh so šípkou evokuje nielen špecifické know-how firmy, ale aj prácu s rôznymi materiálmi, ich následnú recykláciu a opätovné využitie, a teda symbolizuje aj šetrnosť a úsporu.

Konštrukcia loga Logo G&F vychádza z tzv. zlatého rezu. Tento princíp má matematický základ a môžeme ho vcelku bežne pozorovať v prírode. Využívali ho už stavitelia v stredoveku či renesanční umelci, ktorí sa snažili dosiahnuť harmonické vyvážené proporcie svojich diel. Estetika inšpirovaná zlatým rezom sa stará o pôsobivé kompozície, ktoré ľudské podvedomie prirodzene považuje za príťažlivé.

Alternatíva loga


Polep Vozidla





Tlačoviny

Rollup

Brožúry

Webdesign Inšpirovali sme čistým dizajnom korporátnych webov, ktorý je charakteristický vzdušnosťou, ľahkosťou a architektonickým minimalizmom. Vo výsledku sme zachovali zvolenú farebnosť, ktorá podporila jeho funkčnosť a prehľadnosť.
Pop-up okná Minimalizmus a prehľadnosť podporujú pop-up okná, ktoré v tomto prípade uľahčujú zaslanie kontaktných údajov uchádzačov o prácu a zároveň iniciatívne informujú o voľných pracovných miestach.



Responzíva
