Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Vášeň pre cestovanie sme preniesli do kampane na cestovné poistenie

Klient

Poisťovňa Wüstenrot je na trhu viac ako 30 rokov. Za ten čas pridali do svojho portfólia viacero nových produktov, ponúkajú životné i neživotné poistenie. Spustili množstvo kreatívnych kampaní, medzi nimi aj CSR kampane na podporu neziskových organizácií. Založili tiež spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker, s.r.o., vďaka ktorej ponúkajú svojim klientom nielen poistenie, ale aj hypotéku, sporenie a investície.

Zadanie

Zadanie od klienta definovalo presný počet uzatvorených zmlúv cestovného poistenia, ku ktorému mala viesť letná kampaň. Počet sme dokonca presiahli a získali skvelé výsledky. Edukovali sme cieľovú skupinu o cestovnom poistení a zvýšili dosahy príspevkov na sociálnych sieťach.

Vizuály sme tvorili s pomocou umelej inteligencie

Zbalení, pripravení, poistení. To je headline letnej kampane, ktorú sme vytvorili pre nášho klienta Wüstenrot. Kampaň sme navrhli, vytvorili, spustili. Pri príprave vizuálov sme využili umelú inteligenciu, čo nám výrazne ušetrilo čas a zdroje. Kampaň sme prepojili aj so súťažou o cestovateľské batohy.

0

nárast počtu
zmlúv

v porovnaní s predchádzajúcim rokom

0

nárast zobrazenia
reklám

za rovnakú sumu ako v predchádzajúcom roku

0

nárast
kliknutí

za rovnakú sumu ako v predchádzajúcom roku

Začínali sme analyticky: Pozreli sme sa na to, čo ľudí motivuje uzavrieť si cestovné poistenie a koľko dní pred dovolenkou ho uzatvárajú. Vychádzali sme z dát, že klienti najčastejšie riešia cestovné poistenie tesne pred dovolenkou keď sú zbalení a pripravení. Analyzovali sme, prečo si ľudia často nechávajú poistenie ako posledný krok pred cestou. Kampaň sme preto napasovali užívateľským rozhodnutiam, bolo pre nás dôležité uzatváranie poistenia cez mobil.

Tvorba key vizuálu s pomocou AI

Definovali sme si 2 cieľové skupiny, pre ktoré sme tvorili rozdielne vizuály. Pracovali sme s umelou inteligenciou. Generovanie vizuálov nebolo jednoduché, ale ušetrili sme čas a klientove zdroje. Tvorba vizuálov pomocou AI nám otvorila nové možnosti, čo nám pomohlo šetriť čas, keďže sme nemuseli plánovať fotenie, ale vďaka AI sme vygenerovali fotografie z rôznych miest s rôznymi ľuďmi.

Media a redakčný plán

Ku kampaniam vždy vypracujeme media plán na sociálne siete. Naplánovali sme vzdelávacie príspevky a vysvetľovali sme, ako postupovať v rôznych situáciách, ktoré sa môžu stať na dovolenke. Pred tvorbou media plánu sme sa zúčastnili aj školenia k cestovnému poisteniu.

Kampaň sme prepojili aj so súťažami o cestovateľské ruksaky Johnny Urban. Každý, kto si počas leta uzatvoril cestovné poistenie online bol v hre o 20 ruksakov. Súčasťou kampane boli aj súťaže na sociálnych sieťach, v ktorých ľudia tiež mohli vyhrať ruksak. Vytvorili sme viaceré podporné formáty na propagáciu súťaže, od statických vizuálov po videá.

Foto a video produkcia

Natáčali sme, fotili, robili grafiku. Pripravili sme množstvo obsahu na sociálne siete. U nás v štúdiu sme natočili viaceré reels v cestovateľskej téme, kde sme odprezentovali motivátor do súťaže. Nezľakli sme sa ani animácií, ktorými radi dopĺňame sociálne siete našich klientov.

Premyslené kampaňové video

Dôležitou súčasťou kampaní sú videá z našej produkcie. Od moodboardu cez natáčanie v autentickom prostredí až po voiceover a postproces, zastrešili sme celú produkciu.

Distribúcia kampane

Kampaň sme rozšírili nielen v online priestore, ale aj offline na prevádzkach Wüstenrot.

Porozprávajme sa,
s čím vieme pomôcť aj vám

Kliknite na tlačidlo a objednajte si svoju online konzultáciu s našim
expertom zadarmo a získajte jedinečný darček!

Iba 5 miest týždenne!

Alebo nám zanechajte správu

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov