Profirol tieniaca
technika
Top služby v harmónii s profi dizajnom
Dvaja bratia s veľkým zanietením pre tieniacu techniku, ale aj pre inovácie a osobitý prístup ku klientovi sa obrátili na našich kreatívcov, aby vytvorili elegantný brand a profesionálne pôsobiacu webstránku.
Čo sme robili
ROK
2016
Služby
Firemná identita, Responzívna webstránka, Kreatíva, Správa kampaní, Copywrting
DRUH
Branding, Tvorba webu, Grafický dizajn, Online marketing, Obsah
Ideamaking
Logo Profirol sa skladá z dvoch prvkov – grafického symbolu a písma. Grafický symbol (piktogram) nesie obsahovú podobu z hlavnej činnosti spoločnosti – tieniaca technika.
Web Design
V jednoduchosti je krása. Estetické a technické princípy tieniacich prvkov sme uplatnili aj pri tvorbe webstránky, ktorá má moderné vyžarovanie a prehľadnú štruktúru. Nabáda návštevníka k tomu, aby sa o možnosti tienenia dozvedel viac.
Navštívte stránkuVizuály
Pomohli Sme Zvýšiť
V rebríčkoch návštevnosti a záujmu o webstránku sa nám podarilo posunúť spoločnosť Profirol na vyššie priečky.
0% Nárast konverzií
0 Nových uživateľov
0% Miera okamžitých odchodov
Facebook fans
Pre klienta Profirol sme v úvode spolupráce zvýšili počet sledovaných cieľov, čo malo pozitívny vplyv na optimalizáciu kampaní. Ten sa prejavil aj pri pôvodne sledovaných konverziách - pri nižšom mediálnom spendenastal nárast počtu konverzí sprevádzaný zvýšeným konverzným pomerom o 33%, resp. 27%. V období jeden a pol roka od začiatku spolupráce sme zvýšili počet fanúšíkov v cielovej skupine klienta z 3000 na7000 ľudí bez toho, aby sme kupovali falošné likes z Indie. Nárast fanúšikov nastal kvôli systemetickej a konceptuálnej práci, ktorou si udrzujem dlhodbo pozíciu poradcu pri výbere vhodného riešenia.
Tento spôsob propagácie zvýšil návštevnosť kamenného obchodu, ktorý ľudia navšetevujú v ruke s telefónom a obrázkom toho čo videli na FB. Instagram klienta budujeme od nuly a s rozumum. Momentálne má 800 followerov. Okrem komunikačnej a osvetovej funkcie má facebook v neposlednom rade akvizičnú moc, ktorá na web prináša kvalitných ľudí ochotných zanechať kontakt, dôkazom toho je nárast počtu konverzí z 0,13% na 11,88%