Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších
podmienkach ochrany osobných údajov
Rozbehli sme sociálne siete značke s prírodnými produktami
Vytvorili sme komunitu
Vytvorili sme vizuálne príťažlivú značku, ktorá okolo seba združuje komunitu žien. Definovali sme cieľovú
skupinu a jej správanie na základe modelu See Think Do Care. Keďže sme veľkí detailisti, z rebrandingu
sa stala prepracovaná komunikácia, ktorá pomohla naštartovať rast značky Oleje Stadelmann. Vďaka tomu
môže naďalej rásť komunita žien so záujmom o prírodné produkty.
Od redizajnu po tvorbu obsahu
Pre Oleje Stadelmann sme redizajnovali
logo, ktoré potrebovalo osviežiť a nastavili sme
vizuálnu identitu.
Vytvorili sme content plán, na základe modelu See Think Do Care a pracovali sme na
vytváraní edukačného contentu. Pripravili sme grid na Instagrame a redakčný plán publikovania na
sociálne siete. Navrhli sme kroky na budovanie povedomia o značke a vytvorenie komunity žien, ktorá
je cieľovou skupinou a pomôže rozširovať toto povedomie. Mali sme na pamäti osobnosť značky, ktorú
sme premietli do celej komunikácie. Postavili sme ju na 3 bodoch.
Vzdelávať
Odpovedáme na otázky zákazníkov a komunikujeme výhody poistenia a rôzne situácie, pri
ktorých ľudia poistenie uplatnia
Budovať komunitu
Podarilo sa nám vybudovať komunitu žien, ktoré používajú tieto produkty, no zároveň si radia
a pomáhajú pri akýchkoľvek iných ťažkostiach.
Povzbudiť
Komunita je zároveň emocionálnou podporou v situáciach, s ktorými ženy často bojujú. Značka
Oleje Stadelmann ich povzbudzuje a pomáha im ľahšie to zvládnuť.
Produkcia sviežeho obsahu
Vytvorili sme množstvo obsahu,
ktorý značku vystihuje a ukazuje situácie, v ktorých sú produkty
nápomocné. Oleje Stadelmann od nás získali rozsiahlu galériu fotografií a videí s ich produktami.
Povedomie o značke sme podporili spoluprácou s influencermi a content creatormi,
vďaka ktorým značka
získala ďalší edukačný obsah.
Bannery v súlade s identitou
S vytvoreným contentom sme pracovali aj v grafike na webe a pripravili sme bannery podľa aktuálnych
akcií. Produktové fotografie sme do bannerov zakomponovali podľa dizajn manuálu, aby celá grafika
odrážala charakter značky.
Edukácia na sociálnych sieťach
Redakčný plán pre Oleje Stadelmann sme naplnili najmä edukačnými príspevkami. Keďže oleje pomáhajú
pri zdravotných ťažkostiach, postarali sme sa o tvorbu obsahu, ktorá odpovedá na najčastejšie
otázky. Rady, tipy a informácie o bylinkách a ich použití, nám pomohli vybudovať publikum,
zaujímajúce sa o túto tému. Zamerali sme sa aj na community management a so zákazníkmi sme aktívne
komunikovali.
Podpora povedomia cez súťaže
Komunitu sme budovali aj prostredníctvom súťaže na sociálnych sieťach. Posunulo nás to k
bližšie k stanovenému cieľu a oslovili sme ta žiadanú cieľovú skupinu.
Naštartovali sme kampane
V našej réžii bola aj online kampaň, ktorú sme kreovali v súlade s novou vizuálnou identitou a
zákazníci mohli získať darček k nákupu. Pre značku to bola prvá kampaň tohto druhu. Spustili sme aj
súťaž na sociálnych sieťach,
ktorá mala za cieľ osloviť nových klientov.