Stratégia, ktorá značku vystihuje
Značku, s ktorou pracujeme, potrebujeme najskôr poriadne spoznať. Naše brandové
stratégie začíname
stretnutím s klientom, prejdeme si doterajšiu komunikáciu značky a klientove predstavy a vízie do
budúcna. S vedením Kliniky Zdravia sme mali úvodný meeting, na ktorom nám predstavili smerovanie
kliniky a jej hodnoty. Sú vyhľadávanou klinikou v Žilinskom kraji a túto pozíciu chcú ešte
posilniť.
Stvorili sme ideu
Pri prvom brainstrormingu sme si definovali kľúčové slová a spojenia, ktoré sa so značkou spájajú. Po
rozsiahlej analýze silných a slabých stránok značky sme sa rozhodli vyzdvihnúť prístup ako k
blízkemu, čo najlepšie opisuje starostlivosť na Klinike Zdravia. Práve toto slovné spojenie bolo
základným prvkom na vytvorenie idey pre brandovú stratégiu. Vytvorili sme plán komunikácie,
definovali insight, víziu, poslanie značky a navrhli dlhodobú komunikáciu značky.
Tvorba moodboardov
Idea, ktorú navrhneme v stratégii, musí ladiť aj k vizuálnej stránke značky.
Vytvorili sme moodboardy
fotografií, aby sme zobrazili myšlienku “Prístup ako k blízkemu”. S klientom sme analyzovali túto
vizuálnu časť a dali sme klinike odporúčania na zmeny, aby boli fotografie v súlade so
stratégiou.
Refresh identity a brand kódov
Na základe moodboardov sme spravili úpravy vo vizuálnej identite,
definovali sme brand kódy a zhrnuli
ich v prehľadnom brand booku. Nastavili sme konkrétne pravidlá pre vizuálne výstupy aj pre tvorbu
textov, aby vyzerala online aj offline komunikácia jednotne.
Offline priestor
Vytvorili sme dizajn tlačových materiálov a polepov. Klinika Zdravia chcela aj nové printy a roll up
do ich priestorov. Všetky offline materiály navrhujeme v súlade s online výstupmi, aby bola značka
vizuálne jednotná.
Online priestor
Nezabúdame ani na sociálne siete.
Navrhli sme nový grid na Instagram, definovali sme pravidlá, na
základe ktorých sa tvoria príspevky, určili sme tone of voice.
Zhrnutie a odporúčania
Každá stratégia, ktorú vytvoríme, je obohatená o ďalšie odporúčania pre budúce
pôsobenie značky.
Klinika Zdravia od nás dostala rozsiahly dokument s návrhmi na ďalšie propagačné aktivity.
Odporučili sme im zamerať na pôsobenie na všetkých 5 zmyslov, na každý zmysel s konkrétnym návrhom
ako ho zrealizovať. Medzi odporúčania patria aj spolupráce s influencermi, pričom sme pripravili
zoznam vhodných influencerov, ktorých cieľová skupina je rovnaká ako aj Kliniky Zdravia. Myslíme na
to, aby boli spolupráce úspešné, preto ich vždy premyslíme do posledného detailu