Sme kreatívci a vidieť to aj na tvorbe obsahu
Každý mesiac sa podieľame na tvorbe čerstvého obsahu, aby sme mohli informovať o
najaktuálnejších
projektoch Profirolu. Pre značku pravidelne tvoríme vizuálny
content, či už ide o fotografie z
realizácií alebo o tvorbu reels (videá zo showroomu, ukážky nových kolekcií,
produktové videá).
Pravidelnosť tvorí zapamätateľné značky
Redakčný plán pripravujeme na mesiac dopredu, čo je výhodou najmä pre klienta,
pretože mu to šetrí
čas a vie príspevky v predstihu odsúhlasiť. Vieme však redakčný plán aj efektívne prispôsobiť v
prípade uvedenia nového produktu do ponuky. Profirol ponúka produkty, pri ktorých ľudia očakávajú
dlhú životnosť, preto je dôležité edukovať o materiáloch a o servisovaní. Veľká časť redakčného
plánu teda patrí edukačným príspevkom. Zároveň motivujeme ľudí k návšteve webstránky, na ktorej
podrobne komunikujeme všetky benefity produktov.
Rozširujeme publikum
Súčasťou mesačnej správy sociálnych sietí sú aj súťaže a ankety, o ktoré sa pravidelne staráme.
Podporujeme tak interakciu na sieťach a zároveň šírime povedomie o produktoch Profirolu medzi širšie
publikum.
Komunikujeme podľa stratégie
Komunikácia na sociálnych
sieťach má vďaka nastavenému plánu jednotný podpis. Zakladáme si na
zmysluplnom a edukačnom obsahu, ktorý odpovedá na otázky zákazníkov a pomáha im pri rozhodovaní sa.
Obsah je vysoko profesný a informačný, zakladáme si aj na kvalite fotografií a vizuálov, ktoré sú z
našej produkcie. Držíme sa stanovených cieľov a content prispôsobujeme cieľovej
skupine, vďaka
neuromarketingovej stratégii, ktorá posunula tvorbu obsahu na novú úroveň. Dokážeme tak určiť
potreby zákazníkov a spracovať zaujímavý obsah.
Prepojenie s čerstvými kampaňami
Obsah na sociálnych sieťach
reflektujú aj aktuálne spustené kampane Profirolu. Informujeme klientov o
ponuke a v rámci možností s ňou kreatívne pracujeme. Zastrešujeme celé
kampane od ideí cez
copywriting a grafiky až po distribúciu na sociálnych sieťach.