Inšpiráciou bol tvar stavby
Myšlienku claimu sme vizuálne podporili logom. Zložili sme ho z písmena K, v ktorom sa nachádza
stavba v skutočnom obryse Rezidencie Kubín. Logo zároveň pripomína vlajku, je to odkaz na polohu
budovy, keďže v celej komunikáciu vyzdvihujeme výhodnú lokalitu bývania.
Vynikne od konkurencie
Bordový odtieň odkazuje na mestskú farbu mesta Dolného Kubína. Vďaka tejto farbe sa Rezidencia Kubín
výrazne odlišuje od konkurencie a zároveň dodáva stavbe punc luxusu. K červenej sme pridali
doplnkovú farbu, aby bola vizuálna
identita sviežejšia. Okrovo-oranžová vytvára s bordovou príjemný
kontrast. Dve farby zároveň odlišujú vo vizuáloch dva typy priestorov, ktoré rezidencia ponúka.
Priestory pre podnikanie aj pre bývanie. Celkovo však v komunikácii prevažuje bordová farba, aby si
ju ľudia so značkou spojili.
Vyladený celok
Pravú stranu písmena K z loga sme preniesli aj do propagačných materiálov. Výrez ohraničuje priestor
medzi plochou na text a fotografiou. Cieľom celej vizuálnej
identity je vytvoriť prvky, ktoré budu
špecifické pre projekt a cieľová skupina si ich ľahko zapamätá. So sviežou identitou, claimom a
jednotnými komunikačnými odkazmi sa z Rezidencie Kubín stáva rozpoznateľná značka.
Developerské projekty na kľúč
Každý developerský projekt je jedinečný a vďaka správnemu marketingu dokáže zahviezdiť.
Vystúpte
z
tieňa konkurenčných projektov. Ukážeme zákazníkom, prečo si majú vybrať ten váš. S
developerskými
projektami máme veľa skúseností, preto využívame postupy ktoré vám pomôžu šetriť čas. Všetky
marketingové aktivity presne naplánujeme, od teasingu až po predaj nehnuteľnosti.
Mám záujem