Konkurenčná výhoda, o ktorej sa rozpráva
Rezidencia Kubín vznikla unikátnou rekonštrukciou budovy v centre mesta Dolný Kubín. Stratégiu na
sociálne siete plánujeme na základe prieskumu konkurenčného prostredia a cieľových skupín značky.
Najväčšou konkurenčnou výhodou tohto developerského projektu je práve lokalita. Stratégiu sme teda
postavili na dobrej adrese, ktorá sa stala hlavnou komunikačnou témou
na sociálnych sieťach
Rezidencie Kubín s claimom Domov na dobrej adrese. Prispôsobujeme tomu obsah, sústreďujeme sa na
informovanie a predaj, no aj na budovanie mena rezidencie ako značky.
Tvorba obsahu na základe cieľových skupín
Pri správe sociálnych sietí vždy
vytvárame redakčný kalendár s naplánovanými príspevkami na konkrétny
mesiac. Pre Rezidenciu Kubín sme do kalendára zaradili príspevky pre dve rozdielne cieľové skupiny.
Budova ponúka priestory na bývanie, no k dispozícii sú aj administratívne priestory pre prevádzky.
Cielili sme na predaj oboch typov priestoru a preto sme obsah na sieťach vizuálne oddelili pre dve
cieľové skupiny. Príspevky, týkajúce sa bytov, majú inú farebnosť než príspevky o administratívnych
priestoroch. Vďaka tomu je obsah rôznorodejší, ale značka je stále dobre rozpoznateľná. Pravidlá
príspevkov na sociálne siete sme zhrnuli do dizajn manuálu, ktorý pomáha nám aj klientovi.
Tvoríme čerstvý content
Pri tvorbe príspevkov je nenahraditeľnou oporou náš vlastný content. Fotky a videá na sociálne
siete
si sami vytvárame, pre Rezidenciu Kubín to boli aj dronové zábery.
Úvodná kampaň spustila diskusiu
Tvoríme kampane, vďaka ktorým sa o značke rozpráva. Pre Rezidenciu Kubín sme spustili úvodnú kampaň,
aby sme informovali o novej možnosti bývania v Dolnom Kubíne. Zároveň sme spustili diskusiu o bývaní
na dobrej adrese. Prihovárame sa cieľovej skupine, pre ktorú je lokalita bývania v centre veľmi
dôležitá.