Precízne atypické logo
Inšpiráciou pre logo boli rôzne tvary priemyselných prístrojov. Písmeno V odkazuje na tvar 3D
meracieho prístroja od značky RUVO. Zámerom bolo, aby malo logo ostré, ale aj oblé hrany, čo
symbolizuje meranie akýchkoľvek atypických tvarov výrobkov.
Charakteristické vizuálne prvky
Kombinácia farieb vyzdvihuje precíznosť, ktorá je v identite nesmierne dôležitá. Zároveň farebnosť
firmu odlišuje od konkurencie. Na osvieženie vizuálov sme použili vzor v tvare mriežky alebo
pletiva. Predstavuje pomyselné body, ktoré prístroj meria.
Claim ako súčasť identity
Kreovali sme aj claim, ktorý je dôležitým prvkom v komunikácii v online či offline sfére. Klient
potreboval celú škálu firemných reklamných predmetov, od oblečenia až po polepy na autá a tlačoviny.
My sme sa toho s radosťou ujali a vytvorili ich v súlade s vizuálnou identitou. Využili sme pri tom
claim, napr. na polepy vozidiel.