Premyslené do detailu
Logo sme skladali z troch charakteristických znakov, ktoré sú pre Wüstenrot InHouse
Broker dôležité.
Prvým je písmeno W, keďže sme vychádzali z názvu značku. Druhým elementom je rastúci graf, ktorý
neodmysliteľne patrí do sveta financií. Posledným, rovnako dôležitým znakom je strecha. Tá
symbolizuje InHouse, zázemie a istotu.
Červená farba ako brand kód
Elementárne farby vychádzajúce zo samotného loga sú červená a čierna. Vo vizuáloch pracujeme s
obrysom elementov loga, aby sme podporili zapamätateľnosť značky. Využili sme to napríklad pri
dizajne tlačovín, ako sú vizitky a obálky.
Prepracovaný dizajn manuál
Aby bola dosiahnutá vizuálna pútavosť a konzistentnosť značky, definovali sme pravidlá pre správne
používanie loga a vizuálnej identity. Vytvorili sme svieži dizajn manuál, v ktorom sú zhrnuté aj
pravidlá pre rôzne formy printových výstupov. Do centra plagátov sme zakomponovali piktogram z
loga.