Stratégia komunikácie na sociálnych sieťach
Pri tvorbe príspevkov na platformy Instagram a Facebook sa zameriavame na komunikačné ciele, ktoré
sme si definovali pri brandovej stratégii. Môžeme ich zhrnúť v troch slovesách: edukovať, budovať
meno, podnietiť k diskusii. To sú hlavné piliere, na ktorých sme postavili komunikačný plán na
sociálne siete. Pripravujeme ho na základe neuromarketingovej stratégie, vďaka čomu vieme obsah
prispôsobiť vhodnej cieľovej skupine a jej záujmom.
Tvorba redakčného plánu
Na platformách Instagram a Facebook uverejňujeme na základe redakčného plánu
príspevky na dvoch
účelových rovinách. Prvou rovinou sú tzv. “hardsell” príspevky, ktorých cieľom je podporiť
uzatváranie poistenia od Wüstenrot. Druhou kategóriou sú príspevky, ktorých účelom je vyvolať
pozitívne emócie a umožniť publiku vytvoriť si vzťah k značke. Do tejto skupiny patria napr.
rubriky: W dobrom zo sveta, Príbehy s dobrým koncom či Pondelky sú dobré. Tieto príspevky pomáhajú
s budovaním mena značky.
Pri copywritingu dbáme na tone of voice a nastavenú komunikáciu.
Súťaže a kvízy od idey po realizáciu
Príspevky na sociálnych sieťach
osviežujeme aj súťažami a kvízmi. Podporujeme tak interakciu s
publikom, keďže naším cieľom je zvýšenie engagementu. Vďaka kvízom tiež informujeme o produktoch
Wüstenrot.
Tvoríme kampane aj svieži obsah
Sociálne siete obohacujeme aj o
obsah z aktuálnych kampaní. Tvoríme ich od počiatočnej idey tak, aby
boli prispôsobiteľné pre všetky typy platforiem, teda aj na sociálne siete.
Pripravujeme čerstvý obsah
Vytvárame aj animované a hrané videá,
ktoré pomáhajú budovaniu značky v online. Od myšlienky a
scenáru po voiceover, hercov do videa a publikovanie videa, zastrešujeme celú produkciu. Našou
silnou stránkou sú aj animované videá, ktorými sme podporili napr. kampaň “Nechajte svoje srdce biť
pokojne” s cieľom propagácie rizikového životného poistenia.