Balóny pre život s ľahkosťou
Cieľom kampane bolo rozšíriť povedomie o životnom poistení, preto sme ju postavili na headline: Žite
s ľahkosťou a bez obáv. Hlavným grafickým prvkom kampane sú balóny. Tie majú predstavovať rodičov a
dieťa, keďže pri životnom poistení od Wüstenrot je dieťa zahrnuté bezplatne v zmluve. Práve to bol
hlavný message, ktorý sme šírili medzi ľudí.
Mysleli sme na všetky detaily
Každý, kto uviedol na webe svoj email, bol v hre o 5 rokov životného poistenia zadarmo. Pripravili
sme kampaňové vizuály, posty na sociálne siete, google bannery aj propagačné video, aby sa o súťaži
dozvedela cieľová skupina.
Preniesli sme kampaň aj offline
Záujem o súťaž sme podporili aj offline aktivitami, pričom jednou s najúspešnejších bol rádiospot,
ktorý sme zabezpečili v spolupráci s agentúrou BlueSpace. Keďže hlavným prvkom kampane boli balóny,
rozhodli sme sa ich preniesť aj do offline propagácie. Hostesky rozdávali balóny v uliciach
Bratislavy, čo tiež výrazne prispelo k rozšíreniu povedomia o súťaži.